Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: как се сменя ангренажен ремък на 620 Sdi
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 7:02 am 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 6:49 pm
Мнения: 18
Кола:

Offline
Здравейте! Може и да има някаде тема по този въпрос ако е така sorry.

Имам проблем с центровката на Ровера и реших сам да си я проверя но стигнах до свалянето на ролката на коляновия вал която задвижва пистовия ремък. интересуваме дали мога да зацепя разпределителния вал правилно без да свалям тази ролка и в случей че трябва да е сваля как да блокирам вала зада мога да развия болта на ролката и със каква резба е тои лява или дясна понеже ме предопредиха че на някой автомобили болта бил с обратна резба зада мойе да несе развива. Благодаря предварително и ще съм благодарен на някое клип4е примерно или снимка а за сега мога да споделя това http://www.japancars.ru/cat/honda/index ... ,6250,6251


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 11:16 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1904
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
Шайба - не ролка - сваляй !
Развиване - като тук http://psycho.gotobg.net/~roverclu/foru ... &highlight, но развиваш.
Нормална резба.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 12:37 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 6:49 pm
Мнения: 18
Кола:

Offline
Благодаря отивам да пробвам отново дано да успея да огранича усукването на мотора от тампоните ;)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 1:41 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 6:49 pm
Мнения: 18
Кола:

Offline
не нямам успех :( . прекалено голям луфт се получава и нямам ход на инструмента а нямам пневматичен винтовер за това питах как да го блокирам вала директно от маховика или от някаде другаде?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 3:31 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 12:10 pm
Мнения: 452
Местоположение: София
Кола: Rover 200RF

Offline
От маховика само. Никакви пети скорости и спирачки – само от маховика е истината. Сваляш сатртера и или заклинваш там голяма отвертка, ако можеш, или си взимаш планка за блокиране на маховика.
Ето примерно:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

Другият вариант е с пневматичен, както казваш, но ако нямаш достъп до такъв инструмент, само с блокиране на маховика става читаво.

200Nm са около 20кгс/м, тоест на динамометричните ключове със скала това е извиване чак до края на скалата. Не е шега работа.

Аз опитвах да сваля тоя болт тия дни и понеже единият болт на стартера ми се опъна, реших да опитвам пак и пак така с "пета скорост и на спирачки" – е не става, като насилваш повече, колата даже тръгва леко да приплъзва. Да не говорим, че двигателят се гъне и мята в тампоните като риба на сухо.

Най-чисто е с планка за блокиране. Ако смяташ да правиш и втори път тая операция сам, заслужава си парите определено. Ето това е под 30 паунда заедно с доставката до врата (цената е под 30 евро, затова не би трябвало да го спрат на митницата, а направо пощальонът да го донесе до пощенската ти кутия;)

Както и да решиш – дано това помага и успех!

NB: Всъщност ако колата е 600, може точно тая планка от линка да не е за тебе! Но виж, порови, сто на сто има за твоята, даже би трябвало да е по-евтинка ;)

_________________
Електромобилен клуб
блог


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 5:20 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 949
Кола: rover 200 1.1karb

Offline
тая планка за да я сложиш трябва да свалиш скоростите :D
turin махни импулсния датчик и там сложи дебела отверка,държи без грешка,така си развих маховика
а иначе като дигнеш колата и свалиш гумата и отдоло пробвай да развиваш,отгоре е бая тясно
гайчен ключ и с тръбата задължително :D
на където се върти двигателя,натам се и завива болта

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 10:24 pm 

Регистриран на: Пон Авг 10, 2009 4:30 pm
Мнения: 386
Местоположение: АБСУРДИСТАН
Кола: 420 DI/220 SDI

Offline
togop написа:
не нямам успех :( . прекалено голям луфт се получава и нямам ход на инструмента а нямам пневматичен винтовер за това питах как да го блокирам вала директно от маховика или от някаде другаде?
Щом няма да сменяш ремъка, не ти трябва да го развиваш този болт.. :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 11:12 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 6:49 pm
Мнения: 18
Кола:

Offline
ремъка е за смяна а и няма как да направя центровката на разпределителния вал спрямо коляновия или ако има то аз не го зная.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 11:07 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1904
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
Гайковерт.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 12:04 pm 

Регистриран на: Съб Окт 20, 2007 12:22 am
Мнения: 72
Местоположение: София
Кола:

Offline
togop написа:
ремъка е за смяна а и няма как да направя центровката на разпределителния вал спрямо коляновия или ако има то аз не го зная.

Колега , ако не си правил това друг път по добре се откажи.Със цел да спестиш пари можеш да си докараш много неприятности(можеш да си съсипеш колата).Труда по смяна на ангренажен ремък на твойта кола е около 100 - 120лв.Запознат ли си какво се случва при неправилно зацепен ангренажен ремък?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 1:22 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 6:49 pm
Мнения: 18
Кола:

Offline
аз вече го имам този проблем. след като скъсах пистовия ремък парчетата от него през връзката между двете шайби (тази която върти пистовия и тази която върти ангренажа) са се навъртяли на зъпчатката на ангренажния и той е преплъзнал.

сега успях с помоща на пневматичен гайковер да сваля въпросния болт почистих парчетата от ремъка и намерих триъгалния сряз на зъпчатката на коляновия вал но не мога да видя неиния съответстващ белек моля за съдеиствие.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 1:25 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 12:10 pm
Мнения: 452
Местоположение: София
Кола: Rover 200RF

Offline
Само плашите хората в тоя форум. Какъв гайковерт, какви пет лева? Да си купи направо подемник, за да си сменя гумите? Човекът каза, че няма гайковерт.

А това "като не си правил друг път" ми е любимо, сори. Същото като всички да "търсят човек с опит" – е как да го направи първи път, като всеки път като опитва, "няма да го е правил друг път"?

Щом колегата пита толкова конкретно, значи е поне наясно с подробностите и последствията.

Едно напомняне от мен – колега, щом смениш ремъка, завърти двигателя два оборота. От болта на коляновия вал само, не от другаде. Двигателят се върти по часовниковата стрелка (много малко са двигателите, които се въртят "наобратно" и нашите не са от тях).

Значи два пълни оборота и всичко трябва да върви плавно, с горе-долу еднакво усилие. Ако се "затегне" някъде не насилвай, може да си зацепил неправилно и да натиснеш клапан. Те са много твърди, но само в стеблата и в самата плоскост, иначе точно в началото на стеблото са по-гъвкави и там се кривят и после става салата в лай-лошия случай.

Може за твое успокоение да повъртиш и повечко, идеята е да върви плавно два или повече оборота. Ако спазиш точно белезите, най-вероятно няма да има проблеми.

Ако това те плаши, послушай другите и я заведи на доктор той да й смени ремъка. Решението си е твое ;)

_________________
Електромобилен клуб
блог


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 1:30 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 12:10 pm
Мнения: 452
Местоположение: София
Кола: Rover 200RF

Offline
togop написа:
почистих парчетата от ремъка и намерих триъгалния сряз на зъпчатката на коляновия вал но не мога да видя неиния съответстващ белек моля за съдеиствие.


Белегът трябва да е на блока и да е точно вертикално нод оста на вала. Не зная точно за твоя мотор, затова не слагам снимка, да не обърквам. Трябва да е резка, издатина точно над вала.

_________________
Електромобилен клуб
блог


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 2:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1904
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
turin написа:
Само плашите хората в тоя форум. Какъв гайковерт, какви пет лева? Да си купи направо подемник, за да си сменя гумите? Човекът каза, че няма гайковерт.

Казал е, ама е намерил. ;)
Много ти е баластрата в писането, колега, трудно се изразяваш ли, кво ли ? :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 2:30 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 12:10 pm
Мнения: 452
Местоположение: София
Кола: Rover 200RF

Offline
sebulba написа:
turin написа:
Само плашите хората в тоя форум. Какъв гайковерт, какви пет лева? Да си купи направо подемник, за да си сменя гумите? Човекът каза, че няма гайковерт.

Казал е, ама е намерил. ;)
Много ти е баластрата в писането, колега, трудно се изразяваш ли, кво ли ? :?:


Ти па си голем разбирач. С една дума всичко казваш, пък другите сами да се сещат. Като не ти харесва – не ме чети. Както аз не те чета.

_________________
Електромобилен клуб
блог


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: